Продавець Інтернет-магазин "Балу" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3900 відгуків
Відправка з післяоплатою тільки на замовлення більше 350 грн

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (67) 539-40-12
Тільки після оформлення замовлення на сайті, можливе самовивезення за адресою: вул. Тургенєвська 69, Київ, Україна
Інтернет-магазин "Baloo"
Кошик

Умови повернення та обміну

Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки.

Дотримання прав споживачів обов'язково для інтернет-магазину Baloo.in.ua

 

Повернення товару від покупця

Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  • товар не відноситься до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не використовувався, повністю укомплектувань і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару;
  • є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.

 

Продавець в праві відмовити покупцеві в поверненні, якщо не дотримані ці умови!

 

Доставлення товару відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і т. п.), тоді продавець повинний компенсувати клієнтові транспортні витрати. Попередьте покупця про необхідність написати заяву про повернення товару, в якій повинні бути вказані причини.

 

При отриманні товару у відділенні поштової служби або в магазині, менеджер уважно оглядає товар, перевіряє комплектації і наявність пошкоджень:

  1. Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, інтернет-магазин може відмовити покупцеві в поверненні.
  2. Якщо товар візуально не має дефектів, продавцеві необхідно прийняти його для більш детального огляду. При огляді товару складіть Акт огляду товару, та, якщо можливо, проведіть відео фіксацію даного процесу. Якщо детальний огляд товару виявивши порушення правил експлуатації товару або його товарного вигляду, ві можете відмовити покупцеві в поверненні товару, паралельно відправивши йому копію акта огляду товару (наприклад, скан-копію на e-mail), оригінал залишайте собі.

 

Повернення грошових коштів покупцю

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час купівлі. За домовленістю з покупцем, ви також можете провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.

Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повинні бути повернені тим самим способом платнику. Для цього через особистий кабінет платіжної системи догоду потрібно скасувати і провести повернення коштів, або з розрахункового рахунку, на підставі заяви покупця, повернути гроші на розрахунковий рахунок платника. При готівковій оплаті за товар, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом, вказаним ним у заяві.

Якщо товар був попередньо оплачений, альо при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат продавця (платні зберігання, зворотне доставлення), тоді повернення грошових коштів може бути проведене з вирахуванням суми додаткових витрат продавця.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner